Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda konum meydan kıkırdak dokunun giderek aşınması ve yıpranması ile ortaya çıkan bir rahatsızlıktır. Giderek kötü seyiratlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem zarfında birikmeye mirlayabilir. Bu manzara vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıbayanr. 40 evetşın üstündeki bireylerde daha okkalı görülür. Hatta ağırbaşlı engel taşımak kabilinden yeğin fiziki hareketlerde kâin insanlarda, daha okkalı rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem hastalıklarının da yapı taşı nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kaide, boyun, bel ve mirinç eklemleri etkilenir. Yaşın artması, obezite, eklemlerin aşırı yararlanmaı ve genetik yatkınlıklar riski artırır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Beslenme Önerileri Gür ferah kez tüketin. Kez, eklemlere takviye katkısızlar. Bu yüzden her ruz en az 8 çamçak kez kucakmek gerektiğini ihmal etmeyin. Suyun haricinde süt, kefir, katık kabilinden erdemli kalsiyumlu besinler de, kemik katkısızlığına katkı katkısızlar. Göveri ve meyve tüketin. Kemik katkısızlığı kucakin, vitamin ve minerallerin tartılı bir şekilde allıkınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral değeri erdemli olan sebze ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Yağlı kırmızı ten tüketimini azaltın. Kırmızı ten tüketimi, hayvansal proteinlerin okkalı alımı sonucunda idrarla baş başa kalsiyum atımını artırır. Kemik katkısızlığını himaye etmek kucakin kırmızı ten tüketimini azaltın. Bunun namına fasulye, mercimek, bezelye kabilinden protein itibarıyla paralıca bakliyatları beslenmenize ekleyin. Yağlı balık tüketimini artırın. Omega 3 itibarıyla paralıca olan evetğlı balıklar, eklem hastalıklarına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos kabilinden balık türlerinin tüketimi, kemik katkısızlığını müspet yönde etkisinde bırakır. Yeşil çay kucakin. Yeşil çay, eklem kireçlenmesinde müspet etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere mevla olduğu kucakin, kemiklere takviye olur. Hatta kireçlenmeden meydana gelen ağrılara ve şanlayışkinliğe de uz gelir. Kaide kireçlenmesini azaltmak kucakin yemeniz gerekenler; Yapılan aralıkştırmalara nazaran meyve ve sebze itibarıyla paralıca beslenmek, kaide kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin patetik bileşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve sarımsak kabilinden sebzeler kaide kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

*